کیا فرماتے ہیں مفتیانِ کرام اس مسئلہ کے بارے
میں کہ زید بریلوی مسلک سے تعلق رکھتا ہے
اور اس کا ہی ایک رشتہ دار عَمر دیوبندی
مسلک سے تعلق رکھتا ہے ،ایک دن عَمر نے
مسجد میں بغیر صلوٰۃ سلام پڑھنے کے آذان
دی تو زید نے اسے آذان دینے سے روکا تھا ۔ کئی دنوں بعد عَمر نے پھر سے بغیر صلوٰۃ
و سلام پڑھنے کے آذان دی تو زید نے عَمر
کے والد سے کہا کہ اپنے بیٹے کو سمجھاؤ اگر وہ اس مسجد میں آذان دے گا تو صلوٰۃ و
سلام پڑھ کہ دے گا ،ورنہ یہ آذان نہ دے ۔ ؟ اب پوچھنا یہ ہے کہ کیا شرعا زید عمر
کو آذان دینے سے روک سکتا ہے ؟کیا زید کا
یہ عمل درست ہے ؟
المستفتی:
اویس میر گاؤں دلولہ مجفہ ضلع و تحصیل
ایبٹ آباد
بسم
اللہ الرحمٰن الرحیم
الجواب
حامدا و مصلیا
واضح رہے کہ مروّجہ صلوٰۃ و
سلام جو آذانوں سے پہلے اور نمازوں
کے بعد چیخ چیخ کر پڑھا جاتا ہے ، حضور
اقدس صلی اللہ علیہ وسلم سے یا آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے
اصحاب سے یا ائمہ مجتہدین کرام رحمہ اللہ سے اسکا ثبوت نہیں ،یہ ایجاد نو ہے اور بدعت ہے ،جو شخص یہ کہتا ہے کہ ” عَمر آذان دے گا تو صلوٰۃ و سلام پڑھ کہ دے گا ورنہ
آذان نہ دے “ایسا کہنے والا سخت غلطی پر ہے،اور اس نے یہ جاہلانہ بات کہی ہے۔عَمر کو آذان دینے سے
نہیں روکنا چاہئے اس کی دی ہوئی آذان درست ہے ۔
لہذا زید کو اپنے اس عمل سے باز آنا چاہئے ورنہ زيد سخت
گناہ گار ہو گا ۔
و في
المشكوة المصابيح :(1/31)
عن عائشة
قالت : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : " من
أحدث في أمرنا هذا ما ليس منه فهو رد "
و فی الابداع
فی مضار الابتداع : مكتبة الرشد رياض ،( 158)
لا کلام فی ان الصلوٰة والسلام علی النبی صلی الله علیه وسلم عقب الاذان مطلوبان شرعا۔۔۔وانما الخلاف فی الجهربهما علي الكيفية المعروفة والصواب انها بدعة مذمو
مة بهذه الكيفية التي جري بها عادة
المؤذنين من رفع الصوت بهما كالاذان والتمطيط
والتغني فان ذالك احداث شعار ديني علي خلاف ماعهد عن النبي صلي الله عليه
وسلم واصحابه والسلف الصالح من ائمة
المسلمين۔۔۔ ومن ثم قال العلامة ابن حجر في فتاويه الكبري من صلي علي النبي صلي الله
عليه وسلم قبل الاذان او قال محمد رسول الله بعده معتقدا سنيته
في ذالك المحل ينهي ويمنع منه لانه تشريع بغير
دليل ومن شرع بغير دليل يزجر ويمنع وهذا العلامة ابن حجر حكم علي من صلي علي النبي
صلي الله عليه وسلم قبل الاذان ۔۔۔بانه شرع في دين الله
تعالي وانه يمنع من ذالك و يزجر وما ذالك
الا لقبح ما فعل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ فقط.
واللہ سبحانہ وتعالیٰ أعلم
بالصواب
No comments:
Post a Comment